Σάββατο 7 Δεκεμβρίου 2013

ΘΕΑΤΡΙΚΟ: "ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΩΣΟΥΡΑ"

Καλωσορίζουμε τους γονείς με τα δικά μας κάλαντα για να τους προιδεάσουμε και για την υπόθεση του έργου μας.....
ΚΑΛΑΝΤΑ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑΤΟΣ
Καλήν εσπέρα σας γονείς
κι αν είστε κουρασμένοι
μαζί μας θα γελάσετε
θα βγείτε μαγεμένοι

Μπροστά σας θα περάσουνε
γλυκίσματα και ξωτικά
στολίδια μα κι ο μάγος μας
με φίλτρα μαγικά.

Μα και η γυναίκα του Άγιου μας
για να τον ετοιμάσει
δωράκια σε όλα τα παιδιά
και φέτος να μοιράσει.

Μα και ο Μιασταλίτσας μας
με πνεύμα Χριστουγέννων
μια ιστορία φτιάξανε
με κέφι φαντασία…..

Αφήστε πέρα τις δουλειές
κι ελάτε να τα πούμε
σε χώρες άλλες μακρινές
μαζί να ονειρευτούμε…

Να ταξιδέψουμε αγκαλιά
σε μαγικά παλάτια
φτάνει να έχουμε ψυχή
και ανοιχτά τα μάτια!!!

Και να θυμάστε που και που
πως έχουμε αγωνία
για αυτό να κλείσετε όλοι σας
την κινητή τηλεφωνία……….

Φύγαμε..............

Χριστουγεννιάτικη ανακατωσούρα
(“Ο μάγος Ανακατώστρας και τα Χριστούγεννα των ανάποδων πραγμάτων”)

Ρόλοι:
1.  Ξωτικά (2)                               
2. Γυναίκα του Αϊ Βασίλη                

Γλυκίσματα
3. Κουραμπιές                            
4. Βασιλόπιττα                           
5. Μελομακάρονο                     

Στολίδια
6. Αστέρι    (2)                              
7. Μπαλαρίνα (3)                         
8. Μικρός Τυμπανιστής (2)        
9. Αγγελάκι                                    
10. O μάγος Ανακατώστρας   
11. Ο Μιασταλίτσας                     
12. Πνεύμα Χριστουγέννων         

Τα Χριστούγεννα κοντεύουν …όλα είναι έτοιμα για τη μεγάλη γιορτή …όμως κάτι πρόκειται να συμβεί που θα φέρει τα πάνω – κάτω…
(βγαίνουν μαζί τα δύο ξωτικά)

1.      Μουσική για τα ξωτικά

 Τα Ξωτικά μαζί                            
Ξωτικά αγαπημένα,
Μία ομάδα φοβερή,
Όλα έτοιμα θα είναι
Στη μεγάλη τη γιορτή

Πρώτο Ξωτικό                                 
Τα πακέτα ετοιμάζω,
Με κορδέλες τα τυλίγω,
Τα παιχνίδια μέσα βάζω,
Τα μετρώ, τα ξεχωρίζω.

Δεύτερο Ξωτικό                                  
Στην Ευρώπη, στην Ασία,
Σε Αφρική και Αυστραλία…
Πρέπει να τα ξεχωρίσω
και ετικέτες να κολλήσω.

Μες στη γιορτινή κουζίνα η Γυναίκα του Αϊ Βασίλη τρέχει, τρέχει, τρέχει…
2.      Μουσική

 Η Γυναίκα του Αϊ Βασίλη               
Τα γλυκά μου έχω φτιάξει ,
να τα ψήσω απομένει,
το σιρόπι αν δεν φτάσει,
τι θα κάνω η καημένη;
Τα Χριστούγεννα κοντεύουν,
Όπου να’ναι θα τελειώσω.
Τη στολή του Αϊ Βασίλη
έχω για να σιδερώσω.

3.      Μουσική για τα γλυκίσματα

Κουραμπιές                                              
Μες στην πιατέλα κάθομαι
Με τα άλλα τα γλυκάκια,
Ξέρω πως είμαι νόστιμος
Και αρέσω στα παιδάκια.
Με άχνη ζάχαρη γλυκιά,
Στέκομαι στολισμένος,
Με αμύγδαλα και βούτυρο
Είμαι εγώ φτιαγμένος.

Βασιλόπιτα                                               
Ετοιμάστηκα και φέτος
Με όλα μου τα υλικά.
Το φλουράκι το’χω κρύψει
Και ετούτη τη χρονιά.
Πάντα κάποιον περιμένει
Να το βρει όλο χαρά,
Τυχερός να είναι πάντα,
Να’χει ελπίδα στην καρδιά

Μελομακάρονο                            
Με το μελάκι το χρυσό
Είμαι εγώ ντυμένο,
Μελομακάρονο μικρό,
Σκούρο, καφέ, λαχταριστό.
Το άρωμά μου σκόρπισα
Στο σπίτι πάλι φέτος
Με τη δική μου νοστιμιά
Θα μπει το νέο έτος!

Ακούτε πως κουβεντιάζουν τα στολίδια στο δεντράκι, Γυαλιστερά και φροντισμένα γίνανε ένα παρεάκι…

4.      Μουσική για τα στολίδια
1ο  Αστέρι                                                 
Ψηλά πάνω εγώ φέγγω,
όπως και τότε μαγικό,
να σκορπίσω φως τριγύρω,
λαμπερό και θεϊκό.
Η χαρά μου είναι μεγάλη
και το φως μου θα σκορπίσω
σε όλης μας της Γης τα πλάτη
τα σκοτάδια θα φωτίσω

2ο  Αστέρι                                                        

Έρχομαι κι εγώ από ψηλά                       
να λάμψουμε αντάμα.
Να στείλουμε φως και ζεστασιά
να διώξουμε την παγωνιά

1η  Μπαλαρίνα                                              
Αστεράκια μου σας χαιρετώ!
Ακούω τα υπέροχα νέα
με τη λάμψη τη δικιά σας
όλα θα’ναι πιο σπουδαία.
Όμορφα θα χορέψουμε
και πριν πέσει η αυλαία
με ένα σάλτο θα πετάξουμε
στη δικιά σας την παρέα.

2η  Μπαλαρίνα                                         

Είμαι ψηλή, είμαι λεπτή            
και είμαι όλο χάρη
και όταν στο δέντρο κρεμαστώ
λάμπω σαν το φεγγάρι.
Είτε πετράδια, είτε κορδέλες           
είτε χρυσό εγώ φορέσω
Νοιώθω σπουδαία, είμαι ωραία
και σ’ όλους σίγουρα πάντα αρέσω

3η  Μπαλαρίνα                                          

Είμαι μία μπαλαρίνα                
με ωραίο φουστανάκι
και ήρθα κι εγώ μαζί με σας
να στολίσω το δεντράκι.


1ος Μικρός Τυμπανιστής                           

Πως μ’αρέσει να μας βλέπω
Στολισμένα στα κλαδιά
Καθώς όλοι τραγουδάμε
Όλο κέφι και χαρά.
Αυτό το τύμπανο κρατώ
Και Χριστούγεννα προσμένω
Γλυκό τραγούδι για να πω
Τραγούδι αγαπημένο

2ος Μικρός Τυμπανιστής                            

Φέρνουμε πάντα τη γιορτή         
και όλοι χαίρονται πολύ.
Όλοι κοιτάνε και κάνουν χάζι
κι όλο και κάποιος ίσως τρομάζει

 Αγγελάκι                                                       

Μαζί, ΜικροίΤυμπανιστές,
κι εγώ θα τραγουδήσω
κι ύστερα από τον ουρανό
θα σας καληνυχτίσω.
Ετούτα τα Χριστούγεννα,
όλα θα δείτε  θα αλλάξουν.
Όλα τα αστέρια του ουρανού
απόψε θα ανάψουν!

Τι συμφορά! Φτάσανε τα νέα στου μάγου το αυτί!
5.      Μουσική και ο μάγος Ανακατώστρας, κάνει ξόρκια φοβερά με μαγικό ραβδί του

Ο μάγος  Ανακατώστρας                              
Δεν τα πιστεύω αυτά που λέτε!
Όλους θα σας τρομάξω…
Τα μαγικά τα φίλτρα μου
πρέπει να ετοιμάσω…
Ούτε λάμψη, ούτε χορούς
Φέτος δε θα χαρείτε
Και με τα λόγια που θα πω
Όλοι θα κοιμηθείτε!
Μπίρι και μπομ, Και μπιμ και μπουμ…
Όλους σας διατάζω!
Με το ραβδάκι που κρατώ
Ανάποδα σας βάζω…
(Κι όλα άρχισαν να λειτουργούν… ΑΝΑΠΟΔΑ!!!!)

Βασιλόπιτα                                   
Δε θα ψηθώ, δε θα ψηθώ!
απόψε θα το σκάσω
και τα γλυκάκια τα μικρά
μαζί μου θα φωνάξω.

 Κουραμπιές & Μελομακάρονο (μαζί)             
                                                                                  
Απ’την πιατέλα βγαίνουμε
και μία βολτίτσα πάμε…
Μα μην το πείτε πουθενά
πως πίσω δεν γυρνάμε…

Αγγελάκι & Αστεράκια (μαζί)           
                                                                 
Έναν υπνάκο λέμε εμείς
να πάρουμε οι καημένοι
νιώθουμε πως είμαστε ξαφνικά
λιγάκι κουρασμένοι.


 Ξωτικά (μαζί)                                       

Τα δώρα απ’ τα κουτιά
θα βγάλουμε αμέσως.
Δε θα μοιράσει τίποτα
ο Αϊ Βασίλης φέτος.

Μικροί  Τυμπανιστής & Μπαλαρίνες


Μικροί  Τυμπανιστές                         
Τα τύμπανα πετάξαμε
και άλλο δε θα παίξουμε.

Μπαλαρίνες                          

Χωρίς τη μουσική σας
εμείς δε θα χορέψουμε…

Όλοι γύρω μαγεμένοι στέκουν, εκτός απ’τον καλό τον Μιασταλίτσα,
Που δεν τον πιάνουνε τα ξόρκια γιατί είναι μικρός σαν μία τελίτσα…

6.      Μουσική για το μικρούλι ξωτικό


 Μιασταλίτσας                                                        
Μπορεί να είμαι μία σταλίτσα
ξωτικούλης τοσος δά…
πρώτος όμως θα φωνάξω
την κατάσταση να αλλάξω!!!!
Κάποιος τρόπος θα υπάρχει
όλα να φτιαχτούν εν τάχει.

7.      Μουσική για το πνεύμα των Χριστουγέννων (Ο Μιασταλίτσας πηγαίνει και φέρνει από το χέρι το πνεύμα των Χριστουγέννων)

Έλα καλό μου Πνεύμα
τα Χριστούγεννα να σώσεις
και στου κόσμου τα παιδιά
τη χαρά να ξαναδώσεις…

Πνεύμα των Χριστουγέννων                           

Να μη λυπάσαι Ξωτικό,
και όλα καλά θα γίνουν…
Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιά,
όλα εδώ θα μείνουν.
Όλα θα γίνουν όπως πριν,
στο εργαστήρι πάλι
στολίδια, δώρα και γλυκά
θα βγούνε από τη ζάλη.
Όλα θα γίνουνε σωστά…
Φύγε, κακιά αναποδιά,
όλα να γίνουνε καλά!

Ο μάγος Ανακατώστρας                              

Μα τι έπαθα στα ξαφνικά
και τα ΄κανα όλα ανάποδα
ελάτε εδώ όλοι μαζί
να φτιάξουμε κατάσταση

Όλοι οι ήρωες μαζί
Κάθε παιδί σε αυτή τη γη
έχει δικαίωμα να χαρεί
μία Χριστουγεννιάτικη γιορτή.
Και κάθε μικρή αναποδιά
μπορεί να ξεπεραστεί
με μια μεγάλη αγκαλιά
που όλους κι όλα τα χωρά.

8.Μουσική τέλους. Τα παιδιά χαιρετούν τον κόσμο

Σημείωση: Τόσο τα κάλαντα καλωσορίσματος , όσο και το θεατρικό τα βρήκα στο διαδίκτυο - δε θυμάμαι από ποιον όμως- και έκανα κάποιες πολύ μικρές παρεμβάσεις.

Τα αξεσουάρ της γιορτής.......













27 σχόλια:

  1. Σ' ευχαριστούμε Αννα μου! Πολύ ωραια γιορτή! ΚΑλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ, ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ, ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΜΕΤΡΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ "Η ΜΑΓΙΣΣΑ ΑΝΑΚΑΤΩΣΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΔΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ" ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΈΑ ΚΑΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΥ ΟΛΓΑΣ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ! ! ! (ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ)
    ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΣΤΕ ΜΑΚΡΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ.
    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΟΥΛΑ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χαιρομαι ιδιαίτερα που το αναφέρεις γιατί πραγματικά δεν το ήξερα. Το βρήκα κάποια στιγμή δημοσιευμένο στο διαδίκτυο. Σ΄ευχαριστούμε για τις ευχές και σε σας εύχομαι καλή επιτυχία στις εκδηλώσεις σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ? ΑΝ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ? ΤΟ MAIL MOY EINAI : mardev2008@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενδιαφερομαι κι εγώ για το αν υπάρχει μουσική σε αυτό το έργο. Παρακαλώ απαντήστε μου στο email panvom24@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό το θεατρικό σου Άννα.Σε παρακαλώ αν μπορείς στείλε μου την μουσική γιατί ενδιαφέρομαι να το ανεβάσω φέτος τα Χριστούγεννα.email margomil98@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό το θεατρικό σου Άννα.Σε παρακαλώ αν μπορείς στείλε μου την μουσική γιατί ενδιαφέρομαι να το ανεβάσω φέτος τα Χριστούγεννα.email margomil98@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενδιαφέρομαι κι εγώ για τη μουσική! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    grace29121982@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενδιαφέρομαι κι εγώ για τη μουσική! Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    grace29121982@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημερα, σκεφτομαστε να ανεβασουμε αυτο το θεατρικο στο νηπιαγωγειο μας. Μηπως υπαρχει το βιβλιο, εψαξα στα βιβλιοπωλεια αλλα δεν το βρηκα, ειναι εξαντλημενο. Ευχαριστω.
    το email μου ειναι: geosimal@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλησπέρα σας , ενδιαφέρομαι και γω φέτος να ανεβάσω το συγκεκριμένο θεατρικό, πως μπορώ να εχω την μουσική επενδυση, το emai.moy einai m.tzoudhita.g@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπερα σας, μου άρεσε πάρα πολύ η θεατρική σας παρασταση. Θα μπορούσατε να με βοηθήσετε λίγο με τη μουσικη? Το mail μου ειναι zoi_nikol@hotmail.com Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα ήθελα κ εγώ τη μουσική σας επένδυση στο θεατρικό. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. rothini82@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα μπορούσα να έχω και εγώ τη μουσική επένδυση; Σας ευχαριστώ πολύ!
    deppiefek@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ηθελα και γω αν ειναι εφικτό τη μουσικη επενδυση. Σας ευχαριστω πολυ!nikoskra2@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα έχω βρει το θεατρικό σου και με κάποιες παραλλαγές επειδή έχω λίγα παιδάκια θα το χρησιμοποιήσω. Αν μπορείς στείλε μου την μουσική που είχες χρησιμοποιήσει. Σε ευχαριστώ πολυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αθηνά. Μου άρεσε πολύ το θεατρικό σου αν μπορείς θα ήθελα να μου πεις τι μουσική χρησιμοποιήσες. Το mail μου είναι athinakant@hotmail.com. Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπεροχο το θεατρικο σκετσάκι αν μπορούσατε σας πρακαλω να μου στέλνατε τη μουσικη του. το mail μου ειναι margal.1989@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα ηθελα και γω αν ειναι δυνατον τη μουσικη επενδυση. Σας ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θα ηθελα και γω αν ειναι δυνατον τη μουσικη επενδυση. Σας ευχαριστω πολυ!paidikosparapotamoy@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπέρα! Θα μπορουσα να εχω και γω τη μουσικη επενδυση; Σας ευχαριστω :) xarakoulopoulou@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΘ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγχαρητήρια!!!!Παρα πολυ ωραία γιορτη!!!!Θα μπορούσα να έχω κ εγώ την μουσική? akaldiri@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. πολυ ωραιο θεατρικο....υπαρχει καποια προτεινομενη μουσική??papakonstantinou.eleni@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Powered By Blogger

Αναγνώστες

Σελίδες

Καλώς με ξαναβρήκατε!!!!

"Αυστηρή στους κανόνες, γλυκιά στη συμπεριφορά!!!"

Συνολικές προβολές σελίδας